go ! go !

0

KDO !!

ok la morning to alls....(hahah mcm de org tau je diari aku ni kan..hu3)..xpe nti aku hebahkan pde kengkwn...(ʘ‿ʘ)...so smbung cite sal KDO....ok kalo korg nk tau KDO tu stand for Kelab Diet Online !!.mule2 aku jumpe kelab ni pun aku xtau tuk pe sbnrnye..tp aku ni kan tgn agk gtl..gi reg...tup2 bile join je bru aku tau kelb tu tuk org2 yg nk berdiet...xsmestinye gemuk..sbb aku tgk dlm tu de gak otai2 yg kurus je pde aku tp dorg nk maintainkan bert ideal dorg...pe yg best n wat aku tertrik mnrik n dbomb kt club tu sbbnye mcm2 yg aku bljr dlm tu wpun bru 2hri stgh aku join dorg..n pling special n best dorg siap bg support tuk truskan usaha aku ni wpun aku ni dak bru...mmg truje giler n smgt tuk berdiet ni mkin membre bile tgk 'ticker2' dorg yg sentiase berubh...kirenye lgi smgt la aku sbb de psaingan yg sht kt klub tu..msg2 bkjar-kjran nk cpai trget...perghhh mmg smgt..
dan aku jugak byk bljr dr pglmn diet dorg smada yg diet gune produk2 plgsingn yg tgh ngetop skg or yg diet tnpe produk...kite leh beza mne bek n bruk tuk diikut...mcm2 lgi la..pendek kte kalo korg nk diet dgn bjayanye mohler join kelab diet tu...wa guarantee xnyesal...siyes !! especially pde yg nk berdiet tuh..jgn tggu smpai thp korg xleh tggalkan mknn nti pyh....yg mrane diri kite jugak...sush tu..!!

0 comments:

Post a Comment

Back to Top