go ! go !

2

tulus dari sanubari !!

ishh tenet ni geram tol aku...xpnhnye nk ok..minggu ni cam sewel jek..ntah pape dorg ni...makin membuak2 aku nk blah dr cni...dhla mangment pun cam ting tong je...errrrr sengal !!!..stahun kje cni mcm xde life lak aku rse...xde perkembgn mlainkan bdn yg berkembg...adessss....mse depn kje pun xde...pglmn kje pun xde...bile pi intebiu cite sal pglmn kje skang plik jer bunyiknye...hrap gji je la ok sbb duk kg..tu yg sabar lgi..dh la customer2 cam mangkuk ayun perangai...menyakitkn ati..makin lame duk berkuase kt pjk ni makin sesak jiwe...makin meronte2 hti sanubari nk quit...tp apekan daye cbe berthn slme yg blh...smentre mnunggu backup kje len...aku ni punyela bek ati xpnh nk mrh2 customer depn2...kalo aku mrh pun kt umh jer..leps perasaan kt fmily..tp dorg ni xreti ke xskool ke ape ntah...xpndai hormat org lgsung...menyampah btol aku...busan sgt ari2 lalui perkre yg sme...rutin hrian xbrubh..kalo ubh pun sikit jer..pastu wat blik..sbb dh xtau nk watpe...rse cam tersgt busan...dh la life weekend kne rampas...ermm mmg xsyok..sape2 jgnla amek kje ni kalo xnk rse nyesal cam aku..hahahhaha..giler jht men rcun pikiran org...xdela terpulg pde individu..lgipun aku bkn mint sgt bab2 komputer ni..tu la kot lg mnguatkan aku nye rse nyesal ni..aku nk smbung master tp pglamn akaun aku hampeh xde...dh cmner...???pening pale memikirnye...target aku thun depan dh nk smbung master tp kalo msih kt takuk ni hurmmmm angan2ku dibwa angin je la...alhamdulilah aku de dpt offer kje account exec tp training 6 buln sbb aku ni kire freshie la xde pglaman akaun lgsung..harap kelulusan ne blh..teori dgn praktikal xsame...so ptutnye dh leh stat senin ni tp xleh lak nk notis 24h kang aku kne pulg duit gji...ckp sal gji...gji buln ni xmsuk lgi..hampeh btol la dorg ni...huh gerammnye...sume nk kne byr awl buln...hampeh btol..cam dengki jek sje nk bg msuk lmbt..ntah pape..hak3..so bebrblik pde offer kje..wpun non gov..tp aku rse aku nk accept sbb dh tbe aku kne pikir sal mse depn aku...kalo slamenye duk kt pjk ni almtnye xde bnd la...zero...so insyallah next month akn bertukar keje..so wish me luck k...n dpt smbung master by next year... !! amin

2 comments:

Apanuddin said...

InsyaAllah..mesti boleh sambung buat master..lepas buat master, sambung lagi buat supermaster, pastu sambung lagi buat master superwoman..:f
Aminn

missmahsuri said...

adehhh pokcik ni ade je..hahahahahaha :angel

Post a Comment

Back to Top